Har tagit i stort sett en pause ifrån bloggen och ridning totalt nu ett tag. Eftersom jag inte har inspirationen uppe så har det fått bli lite så tyvärr. Bloggen har varit lidande just för att jag inte har haft motivationen till att skriva ihop inlägg osv. Men skolan börjar nu på torsdag, hade tänkt mig att komma igång och försöka få upp ridningen igen då, ska väl försöka ta mig upp till stallet imorgon om det inte blir andra planer. Vi får se helt enkelt. 
 
Annars så har lovet vart riktigt bra, har väl inte ridigt alls så mycket som jag hade planerat och vad jag hade velat. Men ibland går sin egna hälsa före de. Men nu hoppas jag att jag ska försöka få upp suget efter ridningen igen. Får peppa mig själv med alla fina kommentarer, och stöttning av folk omkring mig, samt kolla på videor eller något för att få upp suget igen! 
 
/Sanna