Hej på er!
Idag var jag först uppe i stallet på morgonen inann min körlektion och släppte hästarna i stora hagen på med munkorg osv och lockade på katterna. Den ena kom och ville gå in :) Sen efter körlektionen åkte jag tillbaka och släppte ut katten och kollade till allting lite. 
 
Sen var jag uppe ännu en gång för att pyssla med hästen. Pappa var med också men blev tyvärr inga ridbilder. Först tränsade jag storm och gick en liten runda och sedan när jag kom tillbaka hoppade jag upp och red barbacka i cirka 20-30 min. Det gick fint! Han lyssnade bra på när jag ville att han skulle öka tempot och tog trav direkt, vilket är en sak jag ska träna honom på då han ska lyssna på skänklarna. Men det gick verkligen super och är sjukt nöjd med honom idag! Kunde inte vart en bättre dag han bevisade verkligen idag varför jag älskar honom asså! <3
 
Imorgon har jag inte riktigt bestämt vad jag ska göra, men blir nog ett vanligt pass på banan med sadel och träning på det ena och det andra! Fotade en del idag på hästarna men det kommer upp när jag lagt in bilderna från kameran, så ska även ikväll fixa en ny header. :) 

Men först ska jag gå fram och handla lite hade jag tänkt! :) 
Så hoppas ni har haft en bra dag!
// Johanna