Hej på er!
Nu är nya deisgnen inne och headern är bara tillfällig då jag ska fota nya bilder och göra en imorgon hade jag tänkt, men tyckte detta blev fint och stilrent, eller håller ni med? 
 
Idag var jag i stallet och för Storm blev det först lite i rundkorallen och sedan fick de busa lite på banan. Vilket jag tror uppskattades! Jag trodde dock jag skulle svimma då jag inte ätit något sen cirka 13.00 - 14.00 igår så mådde inte så bra, men det gick ju fint ändå! Imorgon blir det ett pass på banan för mig och Storm och hoppas att pappa kan följa med och fota lite, har inte frågat honom än, men tänkte göra det när han kom hem! :) 
Fotade lite med mobilen idag men det kommer upp i ett senare inlägg!

Nu tänkte jag också ta en ny start med bloggen, och tänkte köra igång den på riktigt igen! Jag åker ju dock bort och jobbar nästa vecka i Västerås så kommer inte bli nåt stall då för min del, men kan ändå uppdatera och tänkte göra massa tidsinställda under den veckan! Så bloggen ska ha en jämn updatering från och med nu! :) 
 
Hoppas ni har haft en bra dag, Kram på er!
// Johanna 

En liten bild från idag kan jag bjuda på än sålänge ;)