Hej på er alla och glad torsdag! haha ;)

Idag tills på söndag så har vi hand om hästarna, så direkt efter att jag slutat skolan så tog jag bussen hem för att byta om och cykla upp! Jag var i stallet vid 14.00. 
Jag gick då ut och gosade med dom i hagen och dom kom i full galopp sedan hämtade jag in Namarrkun för att köra lite träning med henne på banan! Hon var riktigt duktig, stannade när jag sa till utan att följa efter och kom sedan när jag ropade, hon följde efter när jag gick och stannade när jag stannade. När jag sprang travade hon osv.. Så alltstå riktigt nöjd med henne! Sen efter detta tog jag in henne och borstade igenom henne noga! :)
När detta var klart tog jag sedan in Storm, borstade igenom han noga, gosade lite och släptte sedan ut honom igen, alltså ingen träning för honom idag! 

Sen efter detta Tog jag in Molnia, borstade henne osv.. Medans jag gjorde detta kom pappa med mat och vi satte oss i sadelkammaren och åt. Sen gick jag ut till Molnia, sadlade osv för att sedan rida ett dressyrpass!
Hon var riktigt duktig i vänster i alla gångarter, men allra bäst var hon i traven! I höger var det däremot lite stretigt och hon var inte så sammarbetsvillig och var väldigt stel och hård (om ni förstår vad jag menar), men tillslut gick det och när jag hade fått till det i alla gångarter valde jag att avsluta. Bättre att avsluta med ett lyckligt slut ;)
Pappa tyckte också det såg bra ut som faktiskt stannade kvar och kollade! :)

Sen åkte jag hem vilade lite och sen körde pappa ut mig till stallet för att jag skulle släppa in dom små djuren! Så släppte in dom och la ut mat i hagen tills imorgon så Sanna får lite mindre jobb när hon ska släppa ut dom imorn!
 
Är så himla nöjd med alla idag faktiskt!
Bjuder på lite bilder från idag också, en video på Molnia som jag filmade i hagen på henne kommer upp imorgon!

Nu är jag väldigt trött efter dagen så ska kolla på lite avsnitt av min serie sen sova inför skolan och sen stall och sen antaligen lite andra roligheter :)
Hoppas ni haft en bra dag!
// Johanna