Hej på er!
 
Idag blev det ridning på förmiddagen. Började med att släppa ut hästarna i morse, fixade stallet och tog det lugnt. Vid 9 tiden så tog jag in Molnia och började borsta henne ordentligt, precis när jag skulle hämta sadeln och tränset så började det regna, så fick borsta en stund till. 
Sen sken solen upp så då tog jag tillfället i akt och red. Övade mycket på det som vi gjorde på gårdagens träningen. Hålla koll på så jag inte tappar bogarna och tappar hästen så hon faller isär. Sen hade jag även framme lite cavaletti, men avslutade med bommar då Molnia var väldigt hoppsugen och hoppade allting istället för att trava över dom haha!
Förövrigt så kändes hon mjuk och fin, bet tag i högersidan lite då och då när jag blev för hård. Men annars så gick hon fint. Hade en mycket svettig, nöjd häst och ryttare när vi avslutade :) 
 
/Sanna