Jag ber verkligen om ursäkt för att jag varit så inaktiv här! 
Men just nu har jag mina sista 2 dagar på praktiken och det tar verkligen kål på mig är så sjukt trött på kvällarna när jag kommer hem så har ingen tid till något! + att vi har ett par examinationsuppgifter som ska in nu, då en del kurser tar slut, så känner mig så sjukt pressad så det finns inte. Men snart är det sommarlov och jag kan återgå till stallet, där jag trivs som mest. 
 
Tänkte iaf nu när praktiken tar slut, vila upp mig och sen äntligen bege mig ut till stallet och rida lite! Längtar något så oerhört efter min prins! <3 
 
Så hoppas ni har förstående för att jag är lite väck, då jag verkligen måste fixa alla kurser som tar slut, känns skönt att snart ha gått ur ettan och att jag faktiskt detta året klarade det! Därför jag tror jag känner sån prestations ångest!
Hoppas ni har det bra, puss!
// Johanna
Bjuder på lite gamla bilder!