Hej på er!
Han tyvärr inte blogga någonting igår, kom bara hem från stallet och bytte om och fixa iordning mig sen skulle jag iväg! Men iaf så bestämde jag mig för att köra lite markarbete, och sen vidare och hoppa studs. Började med att bara ha bommarna på marken en stund, innan jag höjde upp dom och övade lite studshoppning. Molnia kändes helt okej fin i dressyrformen innan jag började med hoppningen. Sen är det ju så kul att hoppa så då bara måste vi ju bara spänna oss lite till ;) 
Nä men det gick bra ändå, hon var riktigt fin faktiskt både i hoppningen och dressyren. Första gången som jag hoppade studs med henne och det gick verkligen över förväntan. Så duktig min lilla tjej så!
 
Nu ska jag snart åka ner till stallet igen och rida och lite sådant, men måste bara hitta min mobil laddare som lyckades komma bort igår så jag har lite batteri på mobilen iaf haha!
 
Hoppas ni får en bra dag och att solen skiner lika mycket hos er som den gör här!
 
/Sanna