Hej på er! Hoppas ni får en super fin dag allihopa.

Jag har funderat i några dagar och har bestämd mig för att avanmäla mig på tävlingen trots allt. Samt att ta en paus från ridningen, eventuellt sluta ett tag. Just nu står jag bara still på samma ställe i ridnignen, och det är inte vad jag vill. Jag vill komma någonstans, jag vill bli bättre och kunna komma ut på träningar och tävlingar. Men just nu så går det inte.. Lite tråkigt nu när det är sommar och allt, men ibland måste man följa sitt hjärta och göra saker som känns rätt även om det är jäkligt svårt. 
Kommer nog allt åka ut och pussa på Molnia och pyssla med henne emellanåt. Vi får se vad som händer och sker. Men som det känns nu så är det detta som känns rätt. Vem vet om jag kanske ångrar mig om två veckor och saknar ridningen nått så fruktansvärt. Men det tar jag då. För just nu känns detta rätt och det är så det kommer att bli.. 
 
Idag har jag iaf massa saker jag ska göra, blev lite föresenat idag men ska alldeles strax iväg!
 
/Sanna