Hej på er!
 
Idag tog jag och syster som tidigare skrivet en uteritt, vi tog en lite längre runda bortanför grannstallet och upp mot husaby nästan, men vek av vänster och hemmåt igen innan man kommer till Husaby. 
Det var väldigt mycket änder, fåglar, rådjur och harar som skulle springa och flyga upp precis bredvid oss hela tiden, så det blev lite flygande hit och dit emellanåt haha. Men båda satt kvar iaf! 
Jag tog Storm idag, och Linda Molnia, det var ritkigt kul att se syster uppe på hästryggen igen :D Uteritten gick fint, Storm var duktig, bocka aldrig eller sparkade inte ens, utan bara sprang på som vanligt. Galopperade utan problem o va så duktig så! Lite jobbigt var det och gå där rytteren där uppe ville tyckte han men det gäller att vara envis ;)
 
Med handleden gick det faktiskt bra, det gjorde en aning ont när han drog tag i tygeln emellanåt eller när jag stötte till med handen på halsen när han flög till för änderna som flög upp. Men det gick bra ändå. 
Hoppas att det fortsätter åt rätt håll, så jag kan vara med på tävlingen, vill verkligen inte avanmäla mig! Men med lite envishet så går det nog, smärta har aldrig stoppat mig förr så varför ska det göra det nu? ;)
 
Tyvärr inga bilder ifrån ridturen, men det kommer nog mer tillfällen i veckan!
 
/Sanna