Hej på er!
 
Såg att Johanna hade vart på G med uppdateringen, härligt! Jag har ju vart väldigt off när det gäller denna bloggen då jag knappt inte rider längre, möjligtvis 1 gång på 2-3 månader. Så ja för min del har det inte hänt så mycket på häst fronten!
 
Jo förresten, för några veckor sedan red jag med min syster ut på islandshästarna, vilket var super kul! Men då red vi bara på en åker och hade det trevligt, då det var kväll och hade blivet väldigt mörkt om vi ridet genom skogen. 
 
I helgen som var så tog jag och Johanna oss en tur på islandshästarna, jag red Dimma som har varit iväg på "tillriding" i sommar, och gud så duktig hon har blivet nu, fortfarande är dikerna intressanta men inte äns i närheten av hur mycket hon drog dit innan sommaren! Nu är hon riktigt trevlig att rida :D Hon går nu också på ett nytt bett, nu rids hon på pessoa bett. Vilket blev en enrom skillnad på henne!
Vi strosade iaf omkring i skogen ett tag, vilket också var väldigt trevligt då det var ett tag sedan, och det behövdes verkligen, gud så mysigt! :D
 
/Sanna
 
En gammal bild på lilla Dimma!